FEEST!

za 30 nov

Renova

Op zaterdag 30 november klinkt het eeuwfeest mee in een bijzonder programma van Stichting Rozenkruis

FEEST!

Tijd en locatie

30 nov 2024, 12:00 – 15:30

Renova, Maartensdijkseweg 1, 3723 MC Bilthoven, Nederland

Over het evenement

30 november: tafelgesprekken op landgoed Renova

Op zaterdag 30 november, van 12.00 tot ca. 15.30 uur, klinkt het eeuwfeest mee in een bijzonder programma van Stichting Rozenkruis. Dan vieren we graag samen met u het vreugdevolle gegeven dat wij elkaar in alle vrijheid en rust kunnen ontmoeten in onze zoektocht naar spirituele verdieping. Ditmaal geen symposion, maar rijke tafelgesprekken geïnspireerd door korte, persoonlijke verhalen verteld door mensen met verschillende spirituele achtergronden. Het geheel wordt omlijst met muziek, dans en natuurlijk smakelijk eten. Wie wil, kan deze dag tevens een bezoek brengen aan de Renova-tempel die in de School van het Gouden Rozenkruis een centrale rol speelt.

U kunt zich hieronder nu al voor deze bijeenkomst op landgoed Renova aanmelden.

Nadere informatie over het programma volgt later.

• Tafelgesprekken op Renova

Van € 15,00 tot € 50,00